Trening i dieta kulturysty

Posted on 18/08/2017 10:51am

Ćwiczysz na siłowni, nie masz pojęcia co jeść, pragnąłbyś zdrowo się odżywiać i osiągać efekty niczym profesjonalny kulturysta. W tym materiale dowiesz się co można konsumować, a co należy unikać w jadłospisie kulturysty.


sezon
Author: Tabasco PR
Source: Tabasco PR


Dodatkowo wspomnimy o suplementach diety.




Na samym początku chciałbym napisać o roli suplementów w diecie kulturysty, jeśli jesteś nowicjuszem na siłowni w żadnym razie nie potrzebujesz wspierać się odżywkami, bowiem twój organizm kapitalnie zareaguje na bodźce które przyniesie trening siłowy. W początkowych 6 miesiącach treningów efekty będą na tyle zadawalające, że przy stosownej, zdrowej diecie nie powinieneś nawet pomyśleć o suplementach. Twój ustrój w owym okresie powinien w pełni spożytkować własny potencjał, wraz z ubiegiem czasu gdy staniesz się w wyższym stopniu zaawansowanym pakerem, możesz rozważyć odżywki na masę. Ogromnie często zdarza się że młodzi praktykanci kulturystyki sięgają po suplementy jako zamiennik zróżnicowanego jadłospisu -przekonaj się. To ogromny błąd bo odżywki w żadnym wypadku nie zamienią zbilansowanej diety, jak już wcześniej napomykałem bardziej rozważamy je jako dopełnienie naszych posiłków -rekomendowany monohydrat kreatyny. Dla przykładu jeżeli nie mamy czasu przyszykować posiłku po ćwiczeniach, robimy szybki shake białkowo - węglowodanowy + monohydrat kreatyny by dostarczyć nieodzownych odżywczych składników do organizmu, by zabić katabolizm.


Dieta pakera wcale nie musi być katorżnicza jak też nudna, istnieje niemało produktów które są zdrowe oraz warto je umieścić w swym jadłospisie w dowolnych potrawach.


Jeden z najistotniejszych aspektów to jedzenie pięciu małych posiłków dziennie, nie zaś trzech dużych, dzięki czemu nasza dieta zrobi się bardziej zróżnicowana, nasz metabolizm funkcjonował będzie prawidłowo, większa ilość składników odżywczych zostanie dostarczona do mięśni.

Tags: jedzenie, konie, artykuł